23:e December



Jahapp, så har det hänt även mig till slut :P. Jag har skaffat en blogg.
Så nu tänkte jag testa lite vad man kan göra med det här....
Man kan skriva kursivt i alla fall ^^. Eller med fetstil. Inget som är helt nytt där.
Hmmm, undrar vad som händer om man trycker på trädet...
 


Där la man in bilder ja... Jag vet inte om jag vågar trycka på html :P, det såg för avancerat ut.
Jag får väl be om ursäkt för de som stör sig på min okunskap :).
Det här verkar ju vara en hyfsat onödig funktion...

Hmmm, ska man våga göra en punktlista?

Nej, det var lika irriterande som när man försöker göra det på Word, att plötsligt är hela texten i punkter . Kanske går det att fixa det på något annat sätt, men jag vet faktiskt inte hur man gör med det heller.
Ah, teknikens under. Helt gått mig förbi. Eller inte helt och hållet kanske, viktiga saker som hur man sätter igång en video eller dvd och kopplar lite olika saker och hur tv:n fungerar och sådant vet jag faktiskt :D.
Men jag är inte så intresserad av resten, så varför bekymra sig?

Ska jag skriva någonting intressant om dagen...? Det har ju inte hänt så väldigt mycket intressant faktiskt.
Jag skulle äta Thai (!), men så var thaistället stängt, så nu blir det pizza istället :(.

Aja... Det får jag väl stå ut med :).

Om någon undrar över bilden så är det faktiskt från när "VI" hade spelning i Mölndal ^^. Tack alla som kom dit för att titta och förlåt för att allt var så försenat så ni fick vänta i evigheter! Och sen stämde gitarren om sig också, det var ju lite tråk. Menmen, då har man lärt sig det till nästa gång. 


Nåväl, nu får det räcka för den här gången. Auf Wiedersen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0