20:e april - biljardmästARN


Jag spöade far och äldsta brodern i biljard tillsammans med Tilda :D. Det är jag nöjd med.

Äntligen har jag gjort klart min jävliga religionsuppgift, det känns fantastiskt bra. Och det skall vara fint väder hela veckan! Imorrn kommer jag dock inte få se så mycket av det, då skall jag jobba igen. Usch, att jobba på lager är verkligen bland det tråkigaste man kan göra. Hoppas verkligen Mathilda också får jobb där i sommar, annars vet jag inte hur jag ska kunna stå ut!

Lääääääääängtar så till studenten!!!

Kommentarer
Postat av: karin

då får du ju bara jobba ännu mer :P hahaha

2008-04-20 @ 22:32:04
URL: http://kaorins.blogg.se
Postat av: Lola

Bra jobbat fian! och WOHO jag älskar solen!!

2008-04-21 @ 07:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0