10:e december


Otroligt att det är det datumet nu!


Två ynka dagar kvar tills jag åker - det är rentav i övermorgon. Och jag har fortfarande massor av saker jag måste göra... Jag får börja göra en lista eller något på allt jag måste packa.

Jag har i alla fall fått lite julklappar inhandlade, skönt att slippa tänka på det lagom till jag kommer hem från Alperna den 21:a. Jag har hälsat på Mathilda i Borås, så hennes fina lägenhet har jag fått se. Det börjar verkligen kännas nu. Imorgon jobbar jag sista dagen på restaurangen. Sorgligt och skönt på samma gång. Och imorrn får jag VERKLIGEN  skärpa till mig och få allting gjort som måste göras.

Högsta prioritet har: köpa termobyxor, köpa "om jag kunde drömma", hämta ut körkortet på posten, hämta pappas bärbara dator och packa. Fast allra högsta prioritet har förstås "hej då"-middag med pappa, för sedan träffar jag inte honom mer förrän tidigast 17:e januari. Kommer vara skumt att fira jul utan honom. Har aldrig gjort det tidigare. Men det var hans val, så då är det inte mycket att göra åt...

Nu är det dags att kila igen - mer bestyr att ta tag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0