25:e december

Här sitter jag och suckar och pustar :P.

Alperna och jul är avklarat, det jag såg fram emot mest under det halvår som gått. Men jag har träffat fantastiskt folk under tiden!! Så nu blir det nog nyår i Stockholm kanske. Skall bli kul hoppas jag! Jag är ledsen över att jag inte orkar stanna här i Göteborg och fixa nyår som vanligt, men nej, det blir för sorgligt.

Bullen och Tilda i Hemsedal och Tilda i Idre. Resterande närmaste har flickvänner och jag känner inte jättemycket för att sitta där som ett sjunde hjul, eller vad det nu blir :P. Istället blir det till att ge sig ut på hal is med folk man inte känner speciellt bra men fått grym kontakt med, så jag hoppas det löser sig för mig :).

Jag gillar att hoppa på det okända. Vart tar vägen mig den här gången? Långt bort hoppas jag. Jag vill äventyra. Kan jag inte få lite hjälp på traven av de övre makterna? Då vore jag nöjd :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0