27:e december

Liten reunion igår med några kursmedlemmar från Göteborgstrakten!

Riktigt, riktigt roligt var det. Startade på Vasastan, hängde där ett tag, drack lite vin, Kristoffer hittade inte dit :P. Så sen drog vi vidare till Bryggeriet där Kristoffer till slut kunde sluta sig till gruppen och där dansade vi hela natten tills det stängde :D. Vidare drog vi hem till mig för lite efterfest, somnade väl runt fem-halv sex på morgonen.

Klockan nio gick jag upp för arbetsintervju, strax avklarat, återvände hem där Andreas, Mattias, Oscar och Jonathan hade sovit över. Lite frukost och därefter cruisade vi bort till netonnet och fick lite grejer köpta... Därefter fick de tre sistnämnda skjuts till centralen och Andreas skjuts hem till Mölnlycke ^^.

Nu försöker vi febrilt ta oss till Stockholm på något vis, men det är redan avgjort att det blir nyår där! Haha, så det ska vi försöka meddela Stockholmarna också :). Andreas kunde till och med fixa en lägenhet kanske där vi Göteborgare kunde tränga in oss ^^. Sjukt roligt i alla fall, vill verkligen bara komma dit nu!

Kommentarer
Postat av: Remina

Jajje! Visst har han det :-) Jag har ju länkat honom på min blogg, såg du inte? Aja, här kommer adressen i vilket fall! www.bulent.blogg.se



Puss puss

2009-01-02 @ 11:34:33
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0