15:e februari - Dagen efter :)


Idag är det Santanas födelsedag kom jag precis på... Han fyller fjorton, tänk att det gått så många år...

Tja, egentligen är det nog inte hans riktiga födelsedag, men den fick vi aldrig veta, så jag bestämde att det skulle vara den 15:e februari, samma dag som jag fick honom. 
Tänk att just den här dagen för sex år sedan fick jag hem en liten, smal och småtokig ponny som var rädd för allt och alla - och därefter började kaoset som ledde fram till att han blev den underbara lilla ponny han senare blev (efter mycket blod, svett och tårar, bokstavligt talat). 



Jaja, nog med min lilla privata minnessejour, det är ju trots allt bara jag som till fullo kan förstå den, så det är ingen idé att försöka skriva ner det :P. 

Igår hoppade jag med Trident, det gick hur bra som helst! Visst att han är galen ibland när man ska rida ut med honom, men när man ska hoppa är han grym :). Bara att styra och driva i princip, och sen bara vara extremt noggrann med att inget blir fel i hoppet. 
Jag hoppas att jag kanske får hoppa honom lite i Kungsbacka till sommaren, det hade varit jätteroligt!

Och igår kväll var det Sticky, som sagt. Fan vad det var roligt! Det var nog faktiskt den roligaste gången jag varit där :). Det började med lite förfest hemma hos mig, det var jag, Mathilda, Totte, Filip och Anton.
Filip och Anton ville inte dra förrän tidigast tio för de sa att vi skulle få stå i kö så länge, men jag, Mathilda och Totte ville inte missa Happy Hour mellan nio och tio, så vi lyckades till slut övertala dem att dra lite innan nio.
Väl där var det ingen kö att tala om, det var väl många som tänkt som Filip och Anton kanske... så vi kom in strax efter nio och ställde oss vid baren för att handla.
Vi passade på att köpa en del shots och drinkar medan det fortfarande var Happy Hour och sen kände man sig lite lagom påverkad :P. Efter att ha slängt i oss en del för att hinna med, gick vi istället och segade på våra Rosa Pantern-drinkar när Happy Hour väl tog slut.

Vid baren träffade vi i alla fall massa trevligt folk som vi inte kände sedan innan och det var roligt. Sedan sprang jag och Mathilda upp till Top Floor och upp till toaletterna högst upp, och däruppe träffade vi Frida! Det var ett kärt återseende med mycket kramande, och sedan dök Totte upp och så kände tydligen han Fridas kompis!
Jag, Mathilda och Frida sprang i alla fall ner och dansade ett tag, tills vi skulle ner ytterligare en våning. OCh där träffade vi till slut Remina, Bullen och Micke!
Vi snackade lite med dem, sedan sprang vi upp för att dansa igen och däruppe dansade vi Ellen, Ida, Emelie, Daniel och Bullen. Och senare kom Totte, Filip och Anton, och så Micke, Jonte, Daniel från ST och det var verkligen skitroligt :).

Jaja, nu är Filip här och hälsar på, så jag får ta och sluta skriva nu! Jag hade riktigt roligt i alla fall :D!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Låter som en kanonkväll:D

2008-02-16 @ 16:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0