21:e Januari


Usch vad dåligt jag sköter mig ibland alltså...
Jag har inte skrivit loggbok sedan jag vet inte när och har inte renskrivit min projektplan. svårt är det faktiskt inte, men alltid när jag tänker mig att jag ska göra det, så kommer det något emellan. Och nej, få inte för mig att det är något viktigt som kommer emellan... Oftast är det bara en extrem önskan att få se lite mer Scrubs...

Alltså, jag måste verkligen ge mig med den serien snart, jag har fått den på hjärnan! Inatt så drömde jag om den!
Jag drömde att jag var Eliott, men ändå mig själv... Och så var JD där, men det var samtidigt Totte, men det var mest JD. Det är verkligen stört hur ofta människor jag känner dyker upp i mina drömmar... Men väldigt sällan som sig själva dock.
Så skulle vi i alla fall komma undan någonting, så vi skulle åka ner för en gigantisk rutschkana, men det slutade förstås inte bra. Så JD (Totte) fick åka iväg till sjukhus, och sen kom Dr. Cox och skulle bära mig till sjukhuset... Och så låtsades jag vara medvetslös eftersom jag inte orkade gå själv och det var roligt att bli buren av Dr. Cox.
Det måste verkligen vara något allvarligt fel på mig med tanke på hur störda saker jag drömmer!!

Jaha, och det här är tydligen något jag börjat hålla på med, helt omedvetet. Att skriva ner mina drömmar...
Men angående Scrubs så lär inte min besatthet gå över någon gång snart, för jag beställde tredje säsongen idag :P. Men det är ju så bra!!!!!!!!!!!

Hursomhelst, idag upptäckte jag att Sebbe hittat min blogg, vilket var roligt :D, men jag har ingen aning om hur han lyckades göra det! Och Frida hade hittat min bilddagbok, det vet jag inte hur hon lyckades med heller! Lustigt hur det kan bli ibland :).

Nåja, idag var det som sagt musikalarbete hela dagen... Just nu längtar man dock bara tills man kan börja repa in scenerna! Men på onsdag ska vi fotografera till affischen... Det ska bli roligt det med :). Men det är först nu jag verkligen inser att det ska vara 20-talstema på oss... Jag kommer se sjukligt dum ut i de frisyrerna :P. Men nåja, det får man väl leva med. Det är så sjukt roligt ändå!

Det hade varit inbrott hos polisen som bor nedanför oss idag... det måste kännas ganska surt. Men det har tydligen aldrig varit inbrott i någon av de övre lägenheterna, så det känns inte så otryggt för vår del :P.

Och som en sista grej måste jag faktiskt ge mig själv en klapp på ryggen för att jag för en gångs skull tog tag i något ordentligt och städade hela mitt fruktansvärda rum (det tog tre timmar om jag inte minns fel, och det är inte ett stort rum, vill jag lova) samt att jag städade i ordning det sista i köket.

Nu är det dock dags för mig att sova och säkert drömma något riktigt sjukt, som jag kan skriva om imorgon :).

image35

Där har vi dem ju :). Surprise!!


Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Lola

ÅNEJ inbrott hos polisen, creepy ändå:S och du och dina drömmar..tja vad ska man säga:P haha

2008-01-22 @ 11:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0