30:e januari - Hmm...


Tänk ändå, snart är det redan februari! Tiden går fort, får man säga...

Innan jag glömmer, skall jag skriva ner drömmen jag hade igår (kommer inte ihåg vad jag drömde inatt).
Det var nämligen så att jag drömde att jag sa till mamma *för ungefär triljonte gången* att jag så himla gärna ville ha en hund! och den här gången gick hon till slut med på det!
För att få fram en hund skulle man sätta in en liten isglass i en kärleksmums och låta det vara så ett tag så skulle det bli en hund... Men jag blev så sugen på den där kärleksmumsen, att jag plötsligt började äta den! Och ni anar inte vilken fruktansvärd känsla det var när jag insåg att jag ätit halva kärleksmumsen och plötsligt kom på att: "Jävlar ja, den skulle ju bli en hund!"
I hopp om att det inte skulle vara försent, tryckte jag in isglassen i det som fanns kvar av kärleksmumsen och lät det vara... och så plötsligt fick isglassen ögon och började hoppa runt och skälla som en hund.
Men jag förstod hur misslyckad den hade blivit och ville inte ha den längre!

Jättehemsk dröm!

Jaja. Angående igår var det faktiskt lunchkonsert då också och jag, Johanna och Alexandra spelade en låt, vilket var roligt :D. Framförallt eftersom låten bara var ungefär 1, 30 minuter lång, så jag kände mig inte alls lika nervös som jag gjort innan när jag försökt mig på lite singer/songwriter.
Den här låten är inte så mycket singer/songwriter dock, jag vet faktiskt inte vilken genre man ska sätta den i.
Roligt var det i alla fall!

Idag har jag till slut varit och köpt en ny D-sträng till min ackustiska gitarr, så att det ska gå att spela på den igen... Det var på tiden kan man säga, var några månader sedan den pajade...!

Och ikväll är det spinning, dock bara 45 minuter, för 60-minutersgruppen var redan fullbokad :(. Störigt!



Ah, jag minns "Lamm"-tiden så väl!

"I need something good to die for, to make it beautiful to live"
- Bara 27 dagar kvar nu :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0