31:e Januari - När man egentligen inte har något viktigt att säga...



Så varför i så fall skriva över huvudtaget? Jo, det ska jag säga dig!
Bara för att skjuta upp alla andra arbeten man borde göra, i skolan och sånt... genom att sitta här och flumma kan jag skjuta upp det några minuter till... och så försäkrar jag mig om att mor inte kommer tvinga mig att se på ännu en dansk deckarserie på tv.

Jag känner nog ingen annan förälder som på allvar blir sur om man säger att det är något man inte vill se på tv.
I mors fall är det alltid antingen en dansk eller brittisk deckarserie. Är det danskt, eller brittiskt, och det är en deckarserie, då är hon klistrad varenda gång. Och det spelar ingen roll hur dåligt det än är.
Mor: "Men ska du inte se på det här med mig nu då?" Jag:  "Men nej, jag såg förra gången och jag tyckte inte det var bra." Mor: "Så säger du bara för att det är jag som ber dig att se det!" Jag: "Nej, men du sa ju till och med själv att det var tråkigt förra gången." Mor: "Men jag tänkte att jag skulle ge det en ny chans, ibland får man låta det gå några program innan man fastnar vid det det."
Ja, det är säkert sant, men vill jag inte fastna vid det så vill jag väl inte :P. Jösses!

Stormar gör det också. Hoppas det inte blåser och håller på en massa när vi är i Hemsedal... Så sjukt obehagligt att åka skidor i sånt väder!

Och idag är det faktiskt sista januari...! Första månaden på året avklarad, bara 11 månader kvar tills det är nyår igen, haha. Usch, vad hemskt om man skulle längta dit redan. Just nu vill jag åka till vintern och skidåkningen i Hemsedal en vecka, men när jag kommer hem får det gärna vara sommar för min del!

Nej, jag kan inte skjuta upp detta längre, mor lämnar mig inte ifred förrän hon ser mig med näsan i en läxbok.




Jag vet inte hur jag någonsin kunde se någonting på den tiden...

"If I were to listen to everything that people say to me, I'd be insane... - Oh wait, I am!"

Kommentarer
Postat av: LOLA

hahahhaha jag kan verkligen höra din mamam säga det där..:P

2008-02-01 @ 15:08:26
Postat av: lisa

den bilden har jag tagit :D
du är snygg!

2008-02-01 @ 19:00:38
URL: http://radiovideo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0