10:e juli - Hard work, work


I måndags började jag jobba. Fy fan. Enformighet och tristess. Jag har jobbat fyra dagar och det känns redan som om jag tillbringat halva mitt liv på det där jävla stället. Ändå har jag roliga arbetskamrater och vi försöker göra bästa möjliga av situationen. Men det är inte lätt.

Idag försöker jag dryga ut min eftermiddag med att gå på bio med ett gäng vänner, det ska bli roligt. Och imorrn är det fredag, det ser jag fram emot!

Min bror har fått upp mina ögon för två låtar som jag är i princip helt besatt av för tillfället. Den ena är Coldplay - Violet Hill, heelt underbar låt! Och lika grym Muse - Knights of Cydonia. Måste fan skaffa en skiva med Muse, aldrig hört en dålig låt med dem och ändå har jag inte deras skiva! Illa, illa.

Nu har jag i alla fall alla greklandsbilder, många ligger på facebook och bilddagboken. Men får väl ta och lägga upp några här också :D!

Grekland  Grekland  Grekland  Grekland  Grekland  Grekland  Grekland

Grekland

Kommentarer
Postat av: Remina

Ja, det var jätteroligt verkligen! :-) Kul att träffa alla igen. Det får vi ta och göra om. Sen antar jag att vi ses ikväll också med Adde och gänget? Ha det gött, puss.

2008-07-12 @ 21:08:59
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Remina

Absolut, no doubt about it! ;)

2008-07-18 @ 15:52:21
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0