19:e juli - Wah!


Jag känner mig lite smått inaktiv här faktiskt... Saken är att jag inte orkar för tillfället. Har man inget roligt att skriva om kan det lika gärna vara för min del. 

Exempelvis, när jag kommer hem från jobbet har jag ingen ork att skriva om vilken meningslös dag jag har haft. Det mest spännande som hänt där var när jag byggde massa torn med varorna för att jag var så uttråkad och tyvärr råkade bygga ett av dem lite instabilt så att lådor med glaspipetter för 80 000 :- föll i marken. Tack och lov klarade de sig allihop, samt tack och lov var ingen av mina chefer närvarande, men det var pinsamt nog ändå och ja - jag tänker ju inte göra om det. Måndag kommer bli ett helvete, och veckan kommer gå så seeegt. 

Tänker man tillbaka på veckan så känns det som att den gått fort, men när man var mitt i den, ja då var det fan ingen höjdare. Nästa vecka kommer inte bli bättre. Men det är i alla fall näst sista veckan - TACK! Aldrigaldrigaldrigaldrigaldrigaldrig mer lager. Hellre lever jag fattig på gatan. Jag avskyr det så intensivt så jag hittar inte ens ord att beskriva det med.

Roligt är dock att en gammal barndomskompis har hittat mig och vi skall träffas nu igen efter att inte hört ett ord från varandra på ungefär åtta år. Helt sjukt! Internet kan verkligen skapa de mest intressanta situationer. Det är fascinerande.    


"Come and take me far away, through infinity we will sail...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0