15:e juni - på västfronten intet nytt


På Reminas begäran tänkte jag uppdatera lite här, trots att jag inte direkt har så mycket att berätta om :).

Sedan min egen student har jag njutit av det härliga vädret så länge det höll i sig och annars mest farit kors och tvärs genom Sverige för att hinna med folks studentmottagningar. Först var det några vänner i Göteborg, sedan upp till Uppsala till kusinen, vidare upp till Gävle för att hälsa på mormor några dagar.

Från Gävle till Göteborg igen och två dagar senare ner till Lund och sen upp till Göteborg igen dagen efter. Nu är man lite trött på att resa runt, men resan imorgon är något man med lätthet kan stå ut med - två veckor i Grekland :D!

Annars var jag på fotografering med ett gäng kompisar i fredags, det var riktigt roligt och det blev verkligen fina bilder :). Faktiskt så pass fina att jag fick skriva på ett kontrakt för företaget om att de skulle få använda mina bilder i sin reklam om de ville, så det var roligt. Dock inte billigt att köpa bilderna!

Annars har jag väl mest läst böcker och klistrat med ett fotoalbum jag gjort. Skickat in bilder från Turkiet, Hemsedal och nyår som jag framkallat och sedan köpt en fin bok där jag klistrade in dem och skrev kommentarer. Jag blev riktigt nöjd faktiskt, jättekul att ha sådant. Det skall jag fortsätta med i framtiden!

Nu bär det av till Grekland! Så fort jag packat det vill säga...




"Var finns te?"

"HÄR finns te!!"

- Studenter i Lund som gick i tåg med en "här finns te"-flagga i näven på den som gick först.


Kommentarer
Postat av: Karin

oorka facebook! öhnk.

Vad var det för företag/fotografering? Kul :)

2008-06-15 @ 23:21:06
URL: http://kaorins.blogg.se/
Postat av: Remina

Härligt med en uppdatering, det vill vi se mer av :D ÅH, jag ska också göra en liten klisterbok med massa härliga minnen och foton. Har bestämt bilder nu :) Faan! Du får ha det så jävla underbart i Grekland! Sola & bada för mig med. Pusspuss

2008-06-15 @ 23:55:01
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Remina

Snygga modellbilder förresten!

2008-06-15 @ 23:55:55
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: lisa

aah, mer uppdateringar! det är det enda jag gör på jobbet ;) läser bloggar.

ha det underbart i värmen nu förresten! puss!

2008-06-24 @ 19:05:21
URL: http://radiovideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0