21:e Mars - Kyla och biljard


Idag är det kallt ute... Men det har det varit hela veckan.

Jag är fortfarande sjuk, det är verkligen tråkigt! Ska jag aldrig bli frisk, eller vad handlar det om? Inte lätt att bli frisk när det är såhär äckligt väder dock, både kallt och blåsigt och snöigt och usch! Inget slutet-av-mars väder!

Men idag spelade jag och far biljard på Pauls biljard vid kompassen och Kungsportsplatsen. Det var riktigt trevligt :), och jag fick chockera far lite med att faktiskt vara ganska bra på biljard ;).

Citat: "Är det det här du gör istället för att gå i skolan?"
 
Mina föräldrar har fått för sig att jag knappt går i skolan :P. Men man har ju inte mycket lektioner kvar nu sista året när man inte läser kemi och fysik B ;). Hursomhelst vann far över mig fyra gånger av fem, men jag var minnsann nära på att vinna hela tiden :D!

Jaja, imorrn är det påskafton :). Yay, godis. Har fått tjuvstarta med en marsipanfigur idag, mumsigt! Marsipan ftw! och sen fyller dessutom Johan arton imorrn och ska ha fest :). Så mys ^^. Nu skall jag göra något annat.



Haha :P. Johan ser inte helt kry ut.


Kommentarer
Postat av: lisa

åh, jag känner mig faktiskt lite bättre nu... men jag är fortfarande helt seg! händer under lovet då? :)

2008-03-21 @ 19:15:16
URL: http://radiovideo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0