26:e mars - Tid


Min tid räcker inte till för allt jag vill/måste göra.

Få saker kan ge folk panikångest så mycket som skolan skulle jag tro. Jag har inte rört vid en skolbok på hela lovet och som vanligt börjar det lida mot sitt slut. Är det lathet? Not so much. Mer glömska. Man njuter så mycket av att kunna göra vad man vill på sin fritid, att man helt enkelt glömmer att man ska återvända till skolan.
Det kommer bli "sista minuten-plugg" som vanligt såklart. 

Ändå brukar jag för det mesta klara mig ur alla mina röror, på något magiskt vis. Det löser sig ändå till slut, jag måste ha en skyddande ängel någonstans. Så jag får sluta oroa mig så mycket, trots att det hela tiden är så mycket som ska fixas. Jag ska ta itu med det snart! 

Whatever, idag har jag spelat Beach-volleyboll, med kompisar till Mathilda som var himla trevliga :). Det var roligt i alla fall, sen åkte vi hem till några av dem och satt och pratade om seriösa grejer. Så kan det gå. 

På kvällen var vi några stycken som såg filmen Cloverfield! Killarna tyckte den var sämst, jag och Mathilda tyckte den var brutalt spännande. Den berörde mig ganska starkt faktiskt, jag tror att det påverkar mig mycket när saker är filmade med handkamera. Blairwitch Project tillhör fortfarande en av de värsta filmer jag sett och det gör ont i hjärtat på mig att se den. Den här var också hemsk. Men jag tycke den var bra! 

Om ni avskyr när det är filmat med handkamera, se den inte, men för mig ger det ett starkare intryck, vilket jag förmodar är avsikten :P.

image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0