12:e november

Nu verkar det som att ändringarna till slut har gått igenom till Firefox också :). Det var ju roligt.

Idag har jag haft ännu en lektion med ett gäng femmor... det var roligt :), plågade dem med en timmas yoga. Men de tyckte det var roligt - trots att det var så jobbigt!
Jag blev själv ganska mör, så jag kan tänka mig att de har träningsvärk imorrn :). Mission accomplished!

Annars har jag varit på afterwork idag med Bullen, det var trevligt :). Kändes som helg... Men dit är det ju fortfarande två dagar kvar! Och när helgen är över, då är det teoriprov på måndag och uppkörning på tisdag :O. Åh gode gud - låt mig inte misslyckas!!

I övrigt har jag lyckats spela in en grym låt :D! Synd att jag inte kan lägga upp den här eller något dock... Men den är förstås inte klar ännu heller... men jag tror den blir bra :).

Det var allt for now... på återseende!

ps. laddat ner en GRYM film jag varmt kan rekommendera! "The Chumscrubber". ÄLSKA!!

Kommentarer
Postat av: Remina

Jaså? Vad får du i timmen då? :) Kanske kanske, i värsta fall. För det var lagerarbetarjobb du hade va? :P

2008-11-13 @ 00:01:28
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0