17:e november

Kära vänner, I'm happy to announce att jag klarade teoriprovet :)!

Det var ren och skär ångest att trycka på knappen "starta provet" och veta att inom de närmaste minuterna skulle det avgöras om jag ens har en möjlighet att få den där lilla lappen man drömt om imorgon!
Frågorna kändes blandade, en del var självklara, några kändes som "det här BORDE stämma" och en del var "vad baserar de den här frågan på?"
Men efter en halvtimmas tragglande tryckte jag på översikt och tänkte gå igenom frågorna igen. Men när jag skulle försöka mig på det blev jag bara mer orolig - insåg att jag ändå inte skulle ändra något av mina svar och tryckte på knappen som skulle innebära att detta var mina slutgiltiga svar.

En ny liten psykande popupp-ruta som frågade mig "Är du säker? Du kommer nu inte kunna ändra dina svar om du bekräftar!" "Okej" - och sen en stor grön text som mötte mig. GODKÄND. Vilken lättnad!
58 poäng av 65 :). Det var jag faktiskt nöjd med ^^.

Förresten... Ska ni göra teoriprovet - förbered er på att det är de tar kort på er till körkortet. Det var jag helt oförberedd på. Såg massor av människor sätta sig i fotoautomaterna och jag tänkte "lyckliga människor, de har redan klarat alla prov." Men nej - de skulle också göra teoriprov. Så även jag fick sätta mig i fotoautomaten. Nåja, så kan det gå :).

Men ännu är det inte att pusta ut... Ett prov till! Ett enda - sen är jag förhoppningsvis i mål!     

Kommentarer
Postat av: Matilda

Shit morsing, sjukt mycket grattis:) och tack för varningen, haha, har ju mitt på torsdag!

2008-11-17 @ 18:32:39
URL: http://matildawj.blogg.se/
Postat av: Remina

Grymt tjejen :D

Lycka till med nästa prov. Det klarar du säkert!

2008-11-18 @ 11:26:27
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0