23:e november

Slut på helgen ännu en gång, men den kommer nog snart tillbaka.

Jag gick in på SEB för att se om jag kunde hitta koden till mitt nya maestrokort där någonstans... Gissa om jag blev förvånad när jag gick in på kontoöversikt i förväntan att hitta 300 kronor på kontot, men istället hade jag massor av pengar. Liksom... vad fan kom det ifrån?

jaja, inte för att jag har någon nytta av det när jag inte ens har min kod. Men nöjd var man i alla fall :). Det blev en härlig myslördag med massa film ^^. Först halva Bring it on som man slökollade på - hjärndöd amerikansk highschoolfilm men helt klart underhållande ändå. Sedan flippade jag över till X-men, första filmen är verkligen riktigt bra! Det var verkligen nostalgi på hög nivå, men synd att inte tvåan och trean lyckades hålla samma klass(de gick dock inte på tv igår). Trean är verkligen under all kritik.

Sedan blev det förstås kvällens höjdpunkt - The Game - som inte började klockan nio som jag trodde, utan halv elva! Det ska till en så bra film för att man skall orka hålla sig vaken och medveten till klockan ett då den slutade. Men sedan gick man äntligen och la sig, halsen var tjock och en allmän sjukdomskänsla i kroppen.

Men idag vaknade jag upp, bara lite ont i halsen men annars pigg och glad. Sen blir det dans och eventuellt en fika :).
Puss o kram, syns på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0