26:e november

Nu är jag på gott humör igen :).

haha, jag är inte direkt långsint kanske. Jag känner dock att när jag väl får mitt körkort så kommer det inte ens vara roligt - utan mer: "tack, jag har vetat att jag kan köra bil i en månad, kul att ni bestämde er för att sluta jävlas med mig!"
That been said, så hade jag körlektion idag igen och hon tyckte det gick jättebra och kör jag så så får jag det garanterat. Man kan ju hoppas.

I övrigt har jag till slut lagt upp en låt på myspace (det tog ju bara ett par månader). Den är inte färdig eller så, men tänkte jag skulle ha något iaf. www.myspace.com/tanalife ifall någon vill kolla.

Ikväll blir det pizza med mor och kanske Johan och far också :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0