27:e november

Äntligen har jag dem hemma, mina nya pjäxor :)! Både snygga, prisvärda och sköna! Nu känns det verkligen att Alperna börjar närma sig och att jag snart skall åka :O.

Bilkörningen flyter faktiskt bättre nu också. Tränar de där nedväxlingarna hela tiden och det fungerar mycket bra, så nu ska de väl ändå inte kunna kugga mig igen! Jag får mycket mer tid på mig i rondellerna och svängarna och också mamma som ändå hela tiden tyckt det känns tryggt att åka med mig, kände sig nu ändå lite säkrare.

Ida fick körkort idag också, grattis till henne! Tre av mina kompisar har fått det denna veckan, så även om det känns lite extra hårt för mig eftersom jag INTE har det, så är jag verkligen jätteglad för deras skull för det är verkligen en extremt stor och jobbig grej att oroa sig för körkortet hela tiden. Så GRATTIS till alla dem :)!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

TACK sofia:) Ses imorgon!

2008-11-27 @ 21:53:26
URL: http://matildawj.blogg.se/
Postat av: Remina

Jag känner på mig att andra gången kommer gå bra ;) Vilken Ida tog körkort? Lundgren?

2008-11-28 @ 12:37:35
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0