14:e september - träningsvärk!!


Jag får nog ändå säga att jag är mer nöjd med mig själv idag än vad jag varit på länge!

Denna helg har jag verkligen gjort det mesta av mina dagar och inte haft en död sekund och det är verkligen inte ofta det händer för tillfället då jag inte har något vardagsjobb. Jag hoppas verkligen jag kan hitta något sådant snart, att jobba på helgerna är verkligen ingen höjdare, framförallt när jag knappt får något för det!

I fredags jobbade jag i alla fall på restaurangen i Furulund, trots att jag sagt mig själv att jag inte skulle det mer. Men jag behöver pengarna, så jaja. För en gångs skull var det faktiskt riktigt stressigt där och lagom till det lugnade ner sig kom Mathilda, Totte och Jesper och gjorde mig sällskap de sista timmarna innan jag fick gå hem.

På lördagen var jag först på en "fitting", inför någon catwalkgrej jag skall gå nästa helg, så det blev fotografering och intervju och senare på kvällen var vi på Gothia Tennis efter stängningstid och spelade badminton, fotboll och pingis i många timmar, så det är inte utan att man har gott om blåmärken och träningsvärk idag! Från halv nio till klockan två på natten var det nonstop-sport, så man var lagom mör när man kom hem.

Idag har jag haft min första danslektion i Streetdans/hiphop. Jazzen blev tyvärr nedlagd så det blev Streetdance istället. Det var faktiskt riktigt roligt och helt ärligt - charmigare danslärare kan man verkligen inte ha! Så det ska jag fortsätta med. Och senare ikväll blir det familjemiddag som vanligt, det skall bli gott! Då jag inte träffat någon familjemedlem på hela helgen så kan ju det vara roligt också :). 

All in all - en grym helg!  


Kommentarer
Postat av: Sandra

2008-09-14 @ 21:50:34
URL: http://s
Postat av: Sandra

Träningsvärk: Check

Blåmärken: CHECK!

Extra haka: Check

Kul med kompisar: Check

Mycket sport: Check

Allt fanns med, kul kväll!

2008-09-14 @ 21:52:21
URL: http://strangershouse.blogg.se/
Postat av: Sandra

Efter att jag redan kommenterat läser jag din kommentar ;)

Hade också tänkt vara borta typ en helg, eller runt tre nätter typ. Vore verkligen kul att komma dit!



Mina haka har mått mycket bättre och färgen... Tror inte att blålila är min färg! Menmen, jag överlever! Det var ju riktigt roligt ändå!

2008-09-14 @ 21:59:12
URL: http://strangershouse.blogg.se/
Postat av: Remina

Dansar du fortfarande i Frölunda?

2008-09-15 @ 12:22:07
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Remina

Det låter precis som när jag dansade hos Pawel på "Dansforum". Hehe :) Fast jag hade aldrig någon jobbig tjej i min grupp.. Det är asgött att det finns 40+are som dansar. Man kan visst lära gamla hundar sitta, säger jag! ;D

2008-09-16 @ 10:47:00
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0