17:e april


Tiden går verkligen fort!

Nu är det redan 17:e april och det är knoppar på träden och värmen börjar komma! Och om mindre än en vecka försvinner Johan till Österrike och blir borta i en mindre evighet. Usch jag vill inte tänka på det.

Det har varit dåligt med uppdatering här. Under påsken var jag uppe i Stockholm och träffade massor av Johans släkt och fick trycka i mig ALLDELES för mycket påskmat. Men det var mysigt. Och så hann jag med en jobbintervju, samt utbildning för sagda jobb, som dessutom var betald. Så ja, hör och häpna, men jag har nytt jobb igen! Den här gången på en eventbyrå och jag ska promota nya Nokia 5800 Xpress music - Comes With Music. Ja, namnet är långt. Men det är en sjukt häftig telefon faktiskt. Så det ska bli roligt.

Dessutom tjänar jag 110 kr timmen när jag jobbar. Och företaget betalade både min utbildning, taxi till centralen, min tågresa hem, och sen får jag betalt för tiden jag satt på tåget! Det är heltokigt, men jag är nöjd!

Nästa söndag har jag dansuppvisning i Lisebergshallen. Och inte bara jag. Kommer vara massor av duktiga dansare hela dagen. Det är grymt roligt, så kom dit om ni har tid och råd!

Kommentarer
Postat av: Remina

Vissa har det lyxigt ;)

Ja, precis. Jag tycker inte det är så kul att springa egentligen men ibland när det faller en in sådär plötsligt så är det riktigt skönt. Vad har hänt med dina knän?

2009-04-17 @ 11:07:06
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nu känns det ännu lite bättre :) Jag avskyr verkligen känslan av att vara pank! Får väl se det som en investering ;)

2009-04-17 @ 13:22:59
URL: http://strangershouse.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha nu såg jag det här ju :P

2009-04-22 @ 15:54:48
URL: http://eightnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0