23:e april


Dagarna tuffar vidare i maklig takt. Mycket maklig. Fint väder idag.

Imorgon åker jag till Malmö för att jobba. Bra betalt. Och så har jag varit på utbildning för ett annat jobb nästa vecka. Samma eventbyrå, annat uppdrag bara. Som sagt. Jobbrelaterat går helt plötsligt mycket bra. Jag känner 0 entusiasm just nu. Jag som brukade vara en så stark och självständig tjej. Vad hände med mig?

Dagens citat kommer dock lätt från mamma och fick mig nästan att skratta ihjäl mig.
"Man känner sig faktiskt lite rik när man har två stora ostar i kylen!"

Bakgrundshistorian var att hon hade köpt en ny ost utan att upptäcka att vi hade massor kvar av en annan ost i kylen.
Håhå jaja, lilla mamsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0