Fest


En ny dag har grytt, och solen lyser även idag.
Det är ju helt otroligt, nästan en hel vecka nu!

Som jag sa, Bob Hund var lysande igår. Vi satt på Allegro denna gången också, ett helt gäng, jag och Matilda njöt av musiken och såg dem på skärmarna. Det var mängder med folk! Jag som trodde att folk knappt visste vilka det var!
På Gammeldansen dansade vi Swing och Pariser-polka. Det var verkligen fantastiskt kul. En te-fika med bror Johan på förmiddagen och spaghetti carbonara med mor och far, till middag. Och fint väder hela dagen.
Dessa festdagarna har verkligen varit fantastiskt roliga! Jag är jättenöjd, hoppas det håller i sig idag och imorgon också!

Imorgon ska jag jobba. Jag vet inte vart jag börjar jobbet men jag ska gå runt på stan och dela ut saker. Och på kvällen finns det möjlighet till ännu en buggkurs, liksom idag. Så nu hoppas jag på att jag får allt att gå ihop som jag tänkt mig, så kommer denna veckan att kännas fulländad!

Mitt horoskop sa att jag har kommit till en vändpunkt i mitt liv. Jag hoppas det är sant. Till det bättre :).

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Det blir vad du gör det till! BUGGKURS? Var roligt!! :D

2009-08-14 @ 17:22:49
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0