Frid

Och här skiner solen ännu en dag! Det blev en mycket trevlig dag igår, dock inte jättemycket gjort ifråga om renoveringen.
Jag och mor åt en god middag och sen åkte jag hem till Totte och såg Once Upon A Time In Mexico. Riktigt bra film!

Jag känner mig harmonisk just nu. I denna stund. När solen skiner och jag snart ska ut på gräsmattan för att göra lite yoga. Det ska erkännas, jag önskar att folk inte skulle vandra förbi i just den stunden, för det är inte utan att man ser ganska dum ut när man håller på med yoga. Men det handlar ju trots allt om inre frid, att fokusera på sig själv och släppa omvärlden, så det blir väl en bra träning i det.

Hursomhelst finns du ofta i mina tankar, men för det mesta inte på ett lika smärtsamt vis som tidigare. Och du brukar inte vara med i mina drömmar längre, vilket är skönt. Jag ska troligtvis till Stockholm i slutet på nästa vecka. Då kommer du nog finnas i bakgrunden hela tiden. Men jag gillar staden och vill inte att tankar på dig ska hindra mig från att vara där.
Jag ska träffa Stefan och så ska jag träffa min kusin Helena. Och kanske slår jag en pling till en annan kusin, Agnes, när jag är där också. Det blir nog bra i alla fall.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0