Godnatt!


Haha, det är samma sak varje gång jag är borta. Då passar mamma på att hoppa in i mitt rum och sova i min säng istället. Man kan tydligt se små bevis på det. Rummet är lite uppstädat. Sängen är nästan bäddad. Ett glas vatten vid sängen.

Nu är det dock inte så att mamma saknar mig så otroligt när jag är borta att hon måste sova i min säng, utan det är helt enkelt att mitt rum är betydligt skönare. Det ligger mot innergården istället för ut mot gatan, så det är mycket tystare, och det är stort, så det är också svalare. Och min säng är inte dum att sova i, vill jag lova!
Men jag tycker ändå det är ganska gulligt, och det faktum att hon gav lägenhetens bästa rum till mig tycker jag är ett tydligt bevis på att hon tycker om att ha mig hemma.

Jo hon har sina egenheter och kan verkligen driva mig till vansinne när hon vill det, vilket det är väldigt få människor som kan. Men hon är en sån där mamma som man ska vara innerligt glad att man har :)!

På tal om rummet är jag ganska färdig med renoverandet för tillfället. Ska lägga upp bilder någon dag.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Såna mammor är värda en massa, ÄVEN om de driver en till vansinne titt som tätt..

2009-09-01 @ 12:24:30
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0