Känslor


Jag tittade precis på en film, som är en så typisk tjejfilm. Ibland älskar jag verkligen sådana filmer. Där de får varandra på slutet och man blir alldeles varm i hjärtat av varje scen. Den heter 27 Dresses och trots namnet är den verkligen inte hjärndöd, utan faktiskt smart och väldigt rolig.
Naturligtvis vet man att den är producerad av en kvinna, för endast en kvinna kan ge en så exakt bild av vad kärlek och romans borde vara. Den här känslan av att vilja göra allt för någon annan.

Jag har alltid haft den uppfattningen att killar säkert också har den känslan när de är riktigt förälskade. Men jag har verkligen aldrig sett det hända. Den enda killen jag någonsin träffat som gått till extrema längder för någon han älskar, är en av mina närmaste vänner, som folk brukar uppfatta som lite gay.
Bara för att en man visar att han känner något, är han lite gay. Jo men det är fint är det. Vilken "fucked up world" vi lever i.

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

gud vilken fin blogg du har

2009-08-05 @ 15:21:23
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Sandra

Jag måste bara säga att du skriver väldigt bra, trots att jag förstår att det måste vara svårt att skriva om... Det är så lätt att läsa dina texter och känna igen sig, trots att jag ändå inte gör det.

Sjukt att alla killar ska vara så stereotypiskt manliga! Att de är något annat än det så klassas de som gay! Sjukt som sagt. Fast det kanske tillåter dem att vara mindre känsliga i motgångar också, vilket jag gärna skulle vara...

Ojoj, vilket virrvarr av tankar. Det vore iallafall kul att ses någon gång, vi kanske kan ta en fika?

Kramar

2009-08-05 @ 20:20:19
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0