Rea


God morgon igen!

Här sitter jag nu, frukosten avklarad, och väntar på att Bullen ska minnas att det inte GÅR att skicka sms från mobilen jag har och ringa mig istället. Misstänker att det hela kommer sluta med att jag får ringa honom dock.

Idag ska vi nämligen förhoppningsvis ut och fynda på rean. Jag var ute igår, men jag måste tyvärr erkänna att det inte var mycket som fångade mig. Jag såg en del grejer, men naturligtvis var det helt fel storlekar som fanns kvar! Du hade kanske varit stolt över mig, jag orkade vara ute i flera timmar och granska plaggen i massor av affärer, inte nöjd förrän jag hittade något som verkligen kändes "Wow, den här kan jag verkligen se mig själv i!" Tyvärr var det ju som sagt inte mycket som gav mig den känslan. Så jag hoppas på bättre resultat idag när man har ett extra smakråd med sig!

Jag hade tänkt passa på att låna bilen och köra hem till mamma för att hämta lite saker och föra över pengar på internetbanken. Men naturligtvis hittar jag inte vart bror har ställt den, och frågar jag honom vart den är blir det genast en jäkla massa gnäll om bensin och det ena med det tredje. Men det är pappas bil, inte hans, vilket han har en förmåga att glömma! Dock betalar han bensinen för den, så han har en poäng, men han har massor av pengar på sitt konto och jag har inga. Hur snål får man bli?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0