Roliga namn


Haha, du skulle bara veta vilka roliga namn man stöter på ibland när man ska skicka lådor i mitt jobb!
Idag skickar jag en låda som ska tas emot av en man som faktiskt, på allvar, heter Kuktics i efternamn. Vi brukar också skicka till massa ställen i Asien, bland annat till en gata som heter Fu Kin street. Och där jobbar Mr. Phong, Ms. Trang och Ms Deep. VAD är sannolikheten?!

I övrigt drömde jag faktiskt om Santana inatt. Precis när jag pussade honom på hans sammetslena mule ringde väckarklockan och jag var verkligen häpen över att ligga hemma på soffan och inte vara i stallet. Du sa någon gång att det märktes på mig hur mycket jag saknade hästarna.
Det gör jag verkligen. Jättemycket! Men inte hästar i allmänhet. Jag saknar min häst. Men han är också borta. Precis som du. Skillnaden är att han aldrig övergav mig och aldrig ville det heller. 

Det är nog därför jag tycker så mycket mer om djur än människor. Allt är så villkorlöst med dem. Behandla dem väl och de kommer att älska dig mer än något annat och aldrig göra dig besviken. Djur är det bästa som finns! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0