There's no tomorrow


Nu är jag hemma igen!

Vet du, att jag kom fram med tåget, tillsammans med mamma. Jag klev av, och det var faktiskt ganska varmt, men naturligtvis, även om det var mörkt, visste jag att himlen var täckt av moln.
Och jag tänkte på sista gången vi sågs i Sverige. Då jag hoppade av tåget och du stod där och väntade på mig. Åh vilken känsla, att få kasta mig in i din famn.

Naturligtvis tänkte jag på det nu också. Hur gärna jag hade sett att du stod där. Att allt varit som innan. Att jag kunnat hoppa in i din famn och känna mig tryggast och gladast av alla människor på hela jorden. Men där stod du inte. Och tänkte inte på mig alls. Varje dag undrar jag vad du tänker och gör. Och varje dag gråter jag för att du är borta. Varje dag är jag arg för att du är en idiot och jag älskade dig. Varje dag önskar jag att tiden kunde vridas tillbaka. Varje dag önskar jag att det inte fanns någon ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0