Underliga ting

Det är dåligt väder idag :(.

Och nu känns allt lite ostabilt, grått och trist. Åh, det är så mycket jag vill göra, och så ska det envisas med att ligga i framtiden, och inte vara nu! Framförallt vill jag veta om jag kommer dit jag vill eller inte.
För ju tidigare jag vet, desto tidigare kan jag arbeta för att ta mig dit jag vill. Det hade bara varit så mycket lättare om allt kunde lösa sig med det här.

Förresten, igår, glömde jag ju berätta, så gick jag hem efter min intervju. Och så går jag förbi en kille, och jag tror faktiskt han försökte ragga på mig. När jag gick förbi. Han såg ändå bra ut, så det är nästan så att jag ångrar att jag inte i alla fall stannade till och pratade en liten stund, för att ta reda på om det var något speciellt han ville. När nu han hade tagit kontakt med mig först. Det var bara så underligt. Jag tyckte inte jag hade en "snyggdag" igår.
Sedan gick jag en bit till och plötsligt ropar någon mitt namn. Så jag vänder mig om, och där sitter Sezer! Alltså, en kille som jag inte har träffat på över ett år. (Man kan väl säga att vi hade en fling en gång).

Men oddsen att jag skulle träffa honom just där, just då, var så extremt låga. Och som allttid: "Vi måste ses snart!"  "ja, det måste vi verkligen!" och sen vet båda att det antagligen inte kommer bli av. Sånt är lustigt.

För övrigt stod jag på en stol igår och lutade mig för att plocka en sak på toppen av min bokhylla. Och så tippade hela stolen, så jag välte ner massor av saker, slog i foten och smalbenet jättehårt! Jag tror inte man får blåmärken under foten, men jag fick en jättebula på mitt smalben :(. Synd om mig!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Det som om du börjar se omvärlden igen? :D

2009-08-21 @ 15:58:13
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0