Soppa eller röra?

Ojojoj vilken rörig morgon!

Först och främst drömde jag hemska mardrömmar (du var faktiskt inte närvarande i någon av dem)! Det var verkligen en lättnad att vakna upp!

Fortsättningsvis hittade jag inte mina mjukisbyxor, kom på att de låg i tvätten, och eftersom jag inte tycker om att dra på mig jeans sådär på morgonen så satte jag mig att avnjuta min frukost i pyjamaströja och underkläder. Till mitt te är det bara en sorts koppar som finns kvar i skåpet. De är fina, men fullkomligt värdelösa att dricka varma drycker i, eftersom de av någon anledning både leder värme, och dessutom saknar ett öra att hålla i.

Men användas ska de ju ändå, så jag tog en av dem och hällde upp mitt te. Precis när jag ska avnjuta det, glider koppen ur mitt grepp så att skållhett te faller ut över hela mina byxlösa ben. Jag ska inte ljuga, det gjorde ont!!! Det var som att hela morgonen var upplagd för just den stunden!

Jag loggar in på datorn, och tittar på lite vänners bilder på den s.k. "bilddagboken". Vid sidan dyker andra människors bilder upp, och precis som jag loggar ut dyker det upp en bild där det står "I hate u". Jaha, det var ju trevligt. Så jag tittar in på facebook, har fått ett mail från en vän som frågar: "Har du fått något svar från Lion ännu?" "Nej inget ännu", svarar jag, loggar ut och tittar på min mail. Och se där, där ligger ett mail från Lion.

Vilket leder mig till ett annat dilemma! Men det kan jag inte ta nu. Det tar jag senare när utkomsten är lite mer säker. Men ändå, ska det är bli en sån där "upp och ner"-dag? När allt är enda röra? Jag tar det med ro. Eller försöker i alla fall, med min nyfunna inre frid. Idag börjar renoveringen av mitt rum!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch, dagar med en dålig start suger.. Lycka till mig rummet, försök fokusera på det! ;)



SV: Jo, jag hoppas det blir så i alla fall...även om det inte ser ut så just nu. Jag läser Samhälle-Journalistik

2009-08-17 @ 20:50:28
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0