1:a februari


Hurra, nu är det februari!!

28 dagar kvar tills det är mars och man på allvar kan börja hoppas på lite riktig vår. Idag är det väldigt fint väder dock :).
Idag ska jag också dansa, och idag är det sju dagar kvar tills jag åker upp till Stockholm igen. Hoppas veckan går fort ^^.

Planen för våren ser ut ungefär såhär:
* Jobba så mycket som bara möjligt
* Åka till Ulricehamn någon helg för att försöka lära mig åka snowboard
* Åka till London och hälsa på kusinen
* Åka ännu en sväng till Bad Gastein - Österrike


Och ändå ska jag också försöka spara så mycket pengar som möjligt till att bo i Grekland i sommar. Allt hänger på första punkten. Om vikariepoolen kan skaffa tillräckligt med jobb åt mig. Det hoppas jag på! Jag hoppas det blir en fin vår i alla fall. Allt pekar på det än sålänge :).

Kommentarer
Postat av: Remina

Sandra, Matilda, Jennifer och jag fick sjunga julsånger på Hagabadet en gång och som tack fick vi det :)

2009-02-04 @ 18:24:25
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Jonna

det hade jag glömt av...

förknippar den dagen mer med reminas födelsedag :P haha

2009-02-05 @ 00:14:39
URL: http://disneydags.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej, just det! Det glömde jag ju av, får allt kolla upp det sen!

Jag är så glad att det går mot bättre tider i vädret, allt blir så mycket lättare då! Hoppas på värme, sol och ljus, för det här blir man så less på! Hoppas att du hade det bra :)

Kramar!

2009-02-05 @ 17:46:44
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0