6:e februari


Fredag eftermiddag. En befriande dag och tid för många, många människor.

Veckan som gått:

* Fikade med Sara i tisdags, otroligt trevligt att träffa henne igen och skvallra lite.
  Senare på kvällen blev det "Den oändliga historien" och "Hide and Seek" hemma hos Totte. Den förstnämnda var   
  nostalgi på hög nivå!

* Dans med nio och elvaåringarna på onsdag. Nioåringarna var på osedvanligt odrägligt humör, elvaåringarna var  
   oväntat entusiastiska faktiskt!

* Vikariejobb på Brunnsboskolan - högstadiedelen både torsdag och fredag. En otroligt ansträngande upplevelse men      trots detta riktigt roligt. Framförallt idag flöt lektionerna ganska bra och eleverna var trevligare än igår. Men nu är jag
   slut.

Nu är det äntligen helg. Jag har fruktansvärt ont i halsen av okänd anledning, men jag hoppas det inte ska vara någon längre tid. Idag ska jag troligtvis träffa lite folk på antagligen Vasa Victoria - för det brukar ju bli där - och imorgon har jag äntligen anledning att börja packa, för på söndag kommer Johan äntligen tillbaka och plockar upp mig på väg upp mot Stockholm! Jag är på gott humör.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0