7:e februari


Och så var det äntligen lördag kväll.

Om 24 timmar är jag inte här, ensam i Göteborg, utan i Stockholm med Johan. Glädje!!

Idag har dock ändå varit en händelserik dag, trots att den mest tillbringats hemma. Jag har bokat biljetter till London, den 21 mars skall jag till denna, englands huvudstad, och både få äran att hälsa på kusinen och äntligen kunna säga att jag har varit i england, vilket egentligen nästan är sjukt att jag inte har förut. Och allt för bara 220 kronor! Ryanair är inte fel.

Jag är dessutom mycket friskare idag. Hade precis Hammar och Sandra, Totte, Jennifer och Anton här på lite filmkväll och mys. Det var mycket trevligt! Hammar och Sandra hade dock också samma typ av hosta jag själv dragits med hela denna och föregående vecka. Min har precis gått över, så jag hoppas jag inte blev återsmittad nu, men det tror jag väl ändå inte :).

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Totte

JAG HAR SKAFFAT BLOGG! :D

hur länge erru i stockholm?

2009-02-08 @ 10:51:54
URL: http://pippins.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, hoppas verkligen inte att du fått tillbaka hostan, men du kanske blivit imun om du redan har haft den. Ha det underbart bra i Stockholm nu!

Kramar

2009-02-08 @ 11:49:49
URL: http://strangershouse.blogg.se/
Postat av: Remina

Snart vill jag se en bild på DIG & JOHAN! :D

2009-02-10 @ 22:55:01
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0