12:e januari


Inte mycket nytt att rapportera.

Idag har jag varit duktig faktiskt. Varit på gymmet och tränat och fy faaan vad det var jobbigt!! Provade ett pass jag aldrig kört förut, en timmas body-toning - whatever that means. Och det var jobbigt vill jag lova. Samt att man kände sig både svag och som något av en idiot ibland, men det var roligt i alla fall.

Har i alla fall fått lite inspiration till mitt idrottspass med ungarna på onsdag. Vilket behövdes, för jag hade nästan slut på idéer. Men nu jäklar ska de få jobba ungarna. Moahaha!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det vänder förr eller senare, typ idag, trots det värdelösa vädret! Väntar man på bättre tider kommer de förr eller senare =)

Kram på dig!

2009-01-12 @ 23:15:23
URL: http://strangershouse.blogg.se/
Postat av: Sandra

För jag har läst dem såå många gånger redan! Mina feel goodböcker ska få vila lite =)

2009-01-13 @ 12:46:30
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0