24:e januari


En sten har lyfts från mitt hjärta och för första gången på väldigt, väldigt länge känner jag mig befriad, att jag kan släppa allt det där nu. Det är en känsla som inte går att beskriva och beroende av något som jag aldrig talar om. Aldrig någonsin. För talar man inte om det, så har det aldrig hänt. Jag blir aldrig fri från det som var, men nu kan jag se det i ett annat ljus och inte känna mig fjättrad av det. Det är det förflutna nu.

Världen är vacker idag :D. Jag hatar inte mer. Idag är en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Jonna

bra dagar är bra :)

Jag gick bredvid en tjej som redan är stängningsansvarig. På Evas paley :) JAg gör framsteg, haha!

JAg flyttar till timmy, han bor i Utby!

2009-01-24 @ 22:22:52
URL: http://disneydags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0