27:e januari


Januari, som absolut hamnar på min topp-tre-lista över mest avskydda månader, är snart slut! Det känns bra faktiskt.
Februari är kort och har i alla fall känslan över att våren kommer det minsta närmare.

Idag åkte Johan tillbaka till Stockholm igen :(. Men vi har haft två jättebra dagar! Har sällan träffat någon jag funktionerar så bra med. Ibland är vi så lika så det nästan blir löjligt. Exempelvis har vi likadana mobiler, likadana tjocktröjor, väldigt lika jeans och handskar och båda är svaga för converse och tänkte eventuellt köpa sådana i vår. Självklart är det inte bara på det sättet vi är lika varandra, utan även i tankar och åsikter. Och det är roligt. Sen är vi förstås olika också, men då är det roligt att debattera. Och vad det än gäller kan han alltid få mig att skratta :D. 
Hoppas i alla fall på att åka med upp till Stockholm inte denna söndagen men nästa. Det hade varit mysigt ^^. Långt dit dock :S.

Innan dess hoppas jag på att få jobba mycket. Både för pengarna och tidsfördrivets skull. Idag ska jag försöka finna orken till att sätta ihop en koreografi till imorgon. Har ju passat på och bli sjuk nu också, men det ska nog gå ändå!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tyvärr så händer det väl lite för sällan :P

2009-01-27 @ 14:40:50
URL: http://strangershouse.blogg.se/
Postat av: matilda

wow så kul!:)

2009-02-02 @ 16:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0