30:e januari


Igår gjorde jag massor av bra saker ^^. Jag ringde försäkringsbolaget, jag var och handlade mat på Ica, jag scannade in ett arbetsintyg till Vikariepoolen, jag var med Bullen på Valand och jag köpte en snowboard + snowboardboots för 500 :- !!

Det sistnämnda är jag lite extra nöjd med, tittade på blocket bara av ren nyfikenhet, hittade annonsen och blev genast eld och lågor ^^. Och vips så hade jag åkt ut till Kållered och köpt det. Nej, jag kan inte åka snowboard, nej, det är inte en massa snö i Göteborg, nej, jag vet inte exakt när jag ska använda den första gången, men hallå! Snowboard OCH boots för 500 :-. Jag tyckte lätt det var värt det och jag har planerat att lära mig åka snowboard, har provat förut en gång och tyckte det var grymt kul! Så som sagt, jag är riktigt nöjd.

Mindre nöjd är jag med att min Johan har åkt ner till Bad Gastein nu igen = kommer ägna tio dagar åt att bara driva runt och sakna honom ännu mer eftersom jag överhuvudtaget inte kan prata med honom... Men jag fick i alla fall pussa lite på honom idag på vägen ner och sen åker jag med honom upp till Stockholm nästa söndag när han kommer upp igen. Längtar grymt mycket dit. *Argh* dumma söta killen att bo i Stockholm, kom hit till mig istället!!!!

Kommentarer
Postat av: Remina

WOW! Grymt det där med snowboarden :D Hoppas du får tillfälle att åka snart..

Men hallå, är ni två tillsammans nu eller hur står läget till?!

2009-01-31 @ 15:13:09
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0