Film


Det är ännu en sådan där seg dag på jobbet, då det inte är mycket att göra...

Idag fick jag nys om en film som verkar så sjukt jävla dålig att man bara måste se den! Mega Shark VS Giant Octopus heter den. Trailern var något av det sämsta jag sett! En enorm haj som hoppar upp och äter ett flygplan på 10 000 meters höjd. Mycket trovärdigt ;).

Förresten såg jag sista halvtimman på Porco Rosso häromdagen. Det var en sådan film jag alltid trodde vi skulle se tillsammans, så jag tänkte mycket på dig när jag såg det. Men jag gillade vad jag såg och ska försöka satsa på att se hela filmen någon gång! Jag älskar alla de där filmerna. Det levande slottet. Spirited Away. Paprika. Och jag älskade att se Naruto med dig! Jag vet inte om du hade intrycket att jag inte var speciellt intresserad av Naruto, men jag tyckte om det :).

Bara en vecka och en vecka kvar med jobb :(. Sen väntar en höst lika dryg som våren. Men utan dig. Utom här i min fantasi.

Puss och kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0