Jobbet


Här står jag på jobbet och det händer inte mycket. Från min brors Ipod ljuder en Chemical Brothers-låt som jag gillar. Jag vet inte vad den heter, men den är med i The Butterfly Effect och är väldigt speciell.
I övrigt händer inte mycket. Inga ordrar att göra och inte så mycket att ta mig för.

En sak som är lustig med mitt jobb, är att man lägger i jättekalla isklabbar i varje låda man packar. Och dessa lägger man alltid i, i ett jämnt antal. I lådorna man tar dem från är de jämnt förpackade, alltså i par om fyra. ÄNDÅ, är det nästan alltid ojämnt antal i lådorna när man tar is från dem! Det GÅR ju verkligen inte ihop.

Jag är ju inte dummare än att jag fattar att någon har tagit en isklabb för mycket eller lite. Men vem? Och varför? Jag kan lova att det är en av killarna jag jobbar med. Han ger mig inte intrycket av att vara alltför intelligent. Men jag tar det en annan gång. Inte så lämpligt att stå på jobbet och prata om det, som du nog själv förstår!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0