Kaos


Åh älskling, du skulle se hur det ser ut här! Haha, du hade blivit alldeles förfärad.

Det var en egenskap hos dig jag faktiskt trivdes oväntat bra med. Att du var så prydlig av dig. Det gav mig en anledning att faktiskt städa upp då och då, till mina föräldrars stora glädje. De tyckte verkligen så oerhört mycket om dig ska du veta. De tyckte så mycket om alla goda sidor du lockade fram hos mig.
Jag var så väldigt mycket gladare. Och när jag blir glad får jag massor av energi, så jag kunde orka med att städa, laga mat och diska. Och du fick mig att vilja prova massor av nya saker. Jag åt ny mat, som t.ex. sushi. Pappa ramlade nästan av stolen när jag berättade att jag tyckte om det.

Och jag började klä mig färggladare. När man gick och handlade med dig kunde man vara ute i hur många timmar som helst. För du var så noga med att det skulle vara exakt rätt. Det är en av dina egenskaper som jag har anammat. Jag har blivit mer kritisk mot mina kläder och vad jag faktiskt kommer använda och se bra ut i. Jag undrar just om jag har influerat dig på något vis alls?

Jag har faktiskt lite svårt att tro det, för du var alltid så bestämd i alla dina åsikter. Man måste kunna lära sig av andra för att utvecklas vet du... Men vad vet jag, det kanske bara var mig du inte tyckte att du kunde lära dig något ifrån.

Vi hörs snart igen. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0