10:e juni


Jag har nog aldrig i hela mitt liv känt mig så ensam, som jag gör precis just nu.

Mitt liv har aldrig känts såhär meningslöst förut. Ibland undrar jag om universum bara har bestämt att jag ska vara olycklig för resten av mitt liv. Några få stunder av lycka så att jag ändå ska orka leva och tycka att det är värt det. Men när jag står som högst på himlen är jag dömd att bli nerskjuten och falla. För det är så jag känner just nu.

Finns det någon som kan förstå det? Jag är så tacksam för alla mina kompisar som vill prata med mig om detta och krama om mig när jag är ledsen. Men inget av det kan ta bort den fruktansvärda känslan som jag har. Känslan som gör att jag varken kan äta eller sova.

Just precis nu har jag en ångest olik något annat jag varit med om. Och det finns INGET jag kan göra för att lätta den.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur konstigt det än kan låta så vet jag precis hur det är. Det känns som om allt bara går emot en och det enda man vill göra är att krypa ihop och gråta... Du peppade mig en gång när det var som värst, kommer du ihåg det? Fortsätt kämpa! Hör gärna av dig om det är något =)

2009-06-10 @ 22:33:13
URL: http://strangershouse.blogg.se/
Postat av: Remina

Men Fian :( Inte ska du vara så nere. Hoppas det är bättre med dig idag. Tänker på dig. Det är alltid öppet att höra av sig till mig om det är något du vill prata om! Puss

2009-06-11 @ 17:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0