15:e mars


Jag är i chocktillstånd - typ.

Ni minns hur jag skrev att jag inte är något inbitet fan av melodifestivalen? Helt sant, MEN, när jag väl tittar på det kan jag inte hjälpa att leva mig in och bry mig lite!

Igår var jag med Johan och hans vänner Jenny och Kristoffer. Vi gjorde egna jello-shots (smakade väl sådääär och hade liten effekt, men kul ändå), spelade risk (jag vann - såklart :D! (när man vinner har man rätt att vara lite självgod)), och hade på melodifestivalen i bakgrunden.

Och jag blev superpositivt överraskad igår. La Voix - låten jag tyckte bäst om - gick vidare!! Det har aldrig hänt mig förr, att jag och svenska folket har tyckt bäst om samma låt. Men plötsligt inträffade detta mirakel. Tyvärr kan det bara innebära en sak... Nu måste jag sitta bänkad framför den stora finalen i europa också. Antagligen skulle jag ändå ha blivit tvingad av diverse människor som alla tycker om detta spektakel, men ja..., europa-finalen är ju hyfsat rolig :).  

Haha, ja usch. Jag hoppas det inte slutar med att jag själv blir en medelklasskärring som bryr sig om detta, liksom min egen fördom. Men nej för tusan, ska jag bli något ska det vara en inbiten överklasskärring!!

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?

2009-03-15 @ 18:48:50
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Lif!

Jag åker skidor, snowboard har jag inte vågat mig på, man vill väl inte bryta arslet heller?!



Och fy dig för att du lyckats bli infekterad av melodifestivalen-bakterier! Ät genast någon form av medicin!

2009-03-17 @ 23:05:12
URL: http://smurvel.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!!

Jag antar att det var du som kommenterade hos mig ? ;) Jag förstår verkligen att du inte vill åka hem, trots att det är underbart väder här, det hade inte jag heller velat göra om jag var i dina kläder!

London är underbart nu tydligen, en av mina bästa vänner bor där nu och det är verkligen vårväder! Antar att du kompenserar rätt bra för det du missar här! Puss och kram

2009-03-19 @ 20:27:03
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0