5:e mars


Idag har jag varit produktiv! Det är minsann inte varje dag!

Först vaknade jag tjugo över nio och bestämde mig för att gå upp. Därefter tvättade jag kläder, städade, diskade och tränade. Oväntat som det är har jag ju faktiskt en bastu i källaren hos mamma också så jag passade på att basta lite dessutom. Därefter åkte jag in till stan och köpte mig ett par nya byxor, vilket var välbehövligt!

Fika med Viktor från kursen en snabbis... och köpte dessutom egobilder från "the studio" igen. FULLKOMLIGT onödigt! Jag hade egentligen tänkt köpa en bild som man kan ge bort till mamma och pappa och mormor och sånt... Och jag hade med mig mamma för att välja ut vilken som var finast och så att hon skulle se till att jag inte köpte mer än en. Det slutade dock med att mamma köpte tio bilder med sitt Visa-kort!
Ja jösses... Jag ska aldrig gå på en sån grej igen! Det blir alldeles för dyrt och både jag och mamma har alldeles för svårt att säga nej.

Får inte disketten förrän imorrn, så jag lägger väl upp lite bilder då... Å andra sidan, om fyrtio år kommer jag kunna se på dessa bilder och känna mig nöjd med att jag en gång i tiden såg ut på ett annat sätt. haha, usch vad deprimerande. Tekniken kanske har gått framåt så mycket så att jag ser likadan ut tills dess. Knappast troligt, men vad vore mänskligheten utan hopp?

Kommentarer
Postat av: lisa

va snygg din blogg blivit morsing :D

2009-03-07 @ 12:35:25
URL: http://radiovideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0