17:e maj


Whoa, vilken dag för Norge! Nationaldagen som, om jag förstått saken rätt, brukar bli väl firad och vann dessutom eurovision. De är nog nöjda idag tror jag :).

Malena kom på en oförtjänt dålig plats, vilket egentligen bara bevisar att världen inte har fallit upp och ner, utan att världen fortfarande har dålig musiksmak. Men Norge vann och det var en bra låt, så det var ju kul! Och mina vänner är nu fullt inställda på att det innebär att vi alla ska boka biljetter till finalen i Oslo nästa år. Haha, det hade varit roligt faktiskt :D!

Men USCH vad dåligt jag mådde igår! Jag kommer inte röra en spritflaska på mycket, mycket länge, för INGET är värt att må på det viset. Idag ska det packas och planeras, för imorgon börjar min läskiga färd mot Österrike! Som jag har längtat efter den här dagen och nu när den väl är här är jag så otroligt nervös!!

Om minsta lilla grej går fel så är jag helt körd. Så alla som hinner läsa detta innan tisdag, skicka en önskan mot himlen att allt ska gå vägen så blir jag glad ;). Positiv tankekraft ftw!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Jag hade inte hört låten innan, men jag gillar den skarpt!! Tycker dessutom om killen... hehe



Sverige borde kommit högre upp, men nästa år kanske?



Egoina och jag får väl fira lite när vi äter söndagsmiddag.. :D

2009-05-17 @ 11:21:59
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Jess

Lycka till i Österrike och med vad du nu ska göra där :)



SV: fy vad fuskigt att ha en sån pojkvän alltså.

2009-05-17 @ 21:27:22
URL: http://yiskha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0