31:a maj


Sista dagen av min favoritmånad - och jag har varit riktigt nöjd med den!

Som alltid massor av födelsedagar och festligheter (människors födelsedagar är av någon underlig anledning återkommande varje år), fint väder har det varit lite då och då också. Och så fick jag ju vara en vecka i härliga Bad Gastein och vandra i bergen och mysa med Johan.

Lite har jag jobbat också, så det blir lite pengar i juni trots allt, och den 25:e maj blev jag positivt överraskad över vad som kommit in på kontot. Självklart har jag hunnit med att fylla tjugo också och fira det ordentligt, sista dagen idag då pappa som inte var med i torsdags ska laga middag åt mig.

Nu välkomnar jag juni med öppet hjärta och hoppas på många soliga dagar då jag får ligga vid havet och inte lyfta ett finger. Lite fler studentmottagningar, födelsedagar samt  midsommar ska också hinnas med innan det äntligen bär av till Grekland! Idag är det exakt tre veckor kvar.

Och det bästa av allt - ÄNTLIGEN tar den här helvetesperioden slut och Johan kommer först hem till Stockholm och sedan ner till mig i Grekland. Dock ska jag inte enbart önska att tiden går fort, utan faktiskt njuta av att det är varmt och försommar och att jag har massor av ledig tid.

Glad mors dag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kommer säkert bli en härlig månad det här tror jag! =)

Jag såg igår att du hade Breaking Dawn i din hylla... Kan jag få låna den tror du? :)

Tack för igår, det var jätteroligt!

Kramar

2009-05-31 @ 20:11:37
URL: http://strangershouse.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha! Irriterande, men rätt kul :P

Ojdå, det var ju synd! Då får jag fortsätta läsa på Henkes Itouch! Men det går det med, så gärna som jag vill läsa dem =) Jag har ettan på svenska, tvåan och trean på engelska och fyran i mina drömmar... Det var verkligen jättekul att träffa alla! Tror att alla hade det roligt =)

Kramkram

2009-05-31 @ 22:58:50
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0