4:e maj


Idag fyller min bror år! Så ett grattis till honom.

Det har verkligen varit en jättefin helg! Varmt och vackert väder. Jag lyckades till och med bränna mig faktiskt.

Idag är jag för övrigt på gott humör. Pappa har gått med på att betala min Bad Gastein resa som födelsedagspresent. Så om allt går som jag har planerat så kommer jag att åka om bara två veckor! Det är halvtid. Johan ska vara borta sammanlagt nio veckor. Nu har det gått två. Om två veckor åker jag till honom en vecka. Sen är det bara fyra veckor till han kommer hem igen!

Förvisso är jag i Grekland då, vilket ska bli HELT underbart. Och det kommer bli ännu mer perfekt när han äntligen dyker upp där! Sommar, sol, värme, bad, god mat OCH Johan! Mmm, det kommer bli en grym resa:D!

Kommentarer
Postat av: Remina

Din lyckost! :D:D:D

2009-05-04 @ 20:33:40
Postat av: Lif

Trevligt att åka iväg ett tag. (:

som du sa tidigare, ja, man tittar på jäkligt mycket skit egentligen... Jag älskade McGyver när jag var liten. Inte längre då, hehe. Men A-Team och MAS*H går fortfarande ner. Lätt!

2009-05-04 @ 21:43:57
URL: http://smurvel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0