Helg

Idag är det fars dag, för er som inte redan visste!

Skickade precis iväg en "glad far" hälsning till min far, dock är jag ju uppe i Stockholm fortfarande. Idag kommer antagligen hela familjen vara samlad och dricka lite drinkar, äta god mat och troligtvis kommer mamma göra en god efterätt.

Å andra sidan, detta gör vi i princip varje söndag. Och jag har det väldigt bra här uppe i Stockholm!
Jag kom fram strax efter elva i fredags kväll, efter vad som kändes som en evighetsresa. (Resor har en förmåga att kännas som att de tar evigheter när man har feber och fryser, och samtidigt har något trevligt att komma fram till).

Sedan dess har vi mest haft en riktig myshelg. Igår var jag på långpromenad medan Stefan pluggade, och jag gick då för att kolla in Alpingaraget. Jättefina, men jättedyra grejer där, även med min personalrabatt.
När jag kom hem hade jag tagit med mig blåbärsmuffins, vilket uppskattades mycket. Och så såg vi på Watchmen (bra film, men väldigt lång!) och åt middag på en italiensk restaurang på Odengatan.

Idag ska jag snart baka scones, och eventuellt ska jag träffa Stefans föräldrar för första gången... lite läskigt, eftersom Stefan har byggt upp det så mycket! Vi får väl se hur det går.

Hoppas alla ni andra har haft härliga helger också!

Kommentarer
Postat av: Sandra

De blev avlivade :( Deras mamma ville inte vara deras mamma längre...



Annars har jag en bra helg jag med, ingen tid för att blogga inte :)

Kramar

2009-11-08 @ 13:36:48
URL: http://strangershouse.blogg.se/
Postat av: Amanda

Gud vad mysigt det låter som att du har det! =) Hoppas du får fortsätta ha det så. <3

2009-11-08 @ 15:52:21
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag ska bara förbereda allt, tiden går snabbare en vad man tror ska du veta, plötligt är det kvällen innan man ska åka och man har inte packat hälften av det man ska ha med och 70% av det får inte plats =P

2009-11-09 @ 10:44:53
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/
Postat av: Carolinn

Jag vet inte! :) Alltså jag har sagt att jag ska dit men det beror ju lite på. Jag känner knappt någon som ska med. Ska du dit?

2009-11-09 @ 13:23:12
URL: http://linntaastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0