Let me go

Söndag!
Och idag blir det uppstädning, juldekorering och familjemiddag. Ingen bakfylla, skönt! Var lite orolig för det efter några glas vin, två tequila-shots och två drinkar.
I vanliga fall dricker jag bara vin på en kväll, men igår var jag som sagt en liten aning upprörd. Medan idag är jag mest förbannad.
Kanske har jag missuppfattat något, men jag frågade Totte och Jesper hur de skulle ha tolkat det, och de höll med om att det var något av en "slap in the face". Helt oförtjänt, så vitt jag vet! Jag förväntar mig en bra förklaring.

Festen igår var trevlig! Vi blev bjudna på afterwork-mat och så fick jag chansen att "catch up" lite med Julia, Sofie och Carolinn. Sedan blev det mycket dans (och som sagt, tequila-shots) och prat och killarna spelade lite blackjack.

Så jag hade precis köpt min sista drink för kvällen och tappat bort alla jag kände igen, och jag satte mig på en soffa en liten stund för att kolla på dansgolvet. Då kommer en kille som hade varit störig redan tidigare under kvällen, och ska hoppa in på andra sidan om mig.
Så jag flyttar mig för att han ska kunna komma in, och då tar han tag om mig, som om vi var bästa vänner och hade suttit och pratat hela kvällen. Jag hade inte sagt ETT ord till killen på hela kvällen, och man kan ju lugnt säga att jag omedelbart försökte slita mig loss.
Men han höll fast i mig och vägrade släppa!! Så jag vänder mig till honom och säger att jag vill gå och fortsätter försöka slita mig. Men han håller i ett järngrepp. JÄVLA IDIOT!!!!!!!!
Det hela slutade med att jag, efter att ha försökt slita mig i ett par minuter och hela tiden säger: "Jag vill gå härifrån", till slut kommer loss och hänger i baren tills jag hittar Totte och Jeppe igen.
Och sedan åkte vi hem.

I övrigt var kvällen trevlig, men jag fattar inte vad en kille tror han ska åstadkomma med att hålla fast mig, när jag så uppenbart bara vill gå därifrån??? Tror han att jag ändra mig om han håller tillräckligt hårt eller??

Blä.




Kommentarer
Postat av: sara - Glitterögon

Störande kille!



Sv: Jo, kaninen fick en liten nos som jag är jättemissnöjd med :/ Hade inget garn i bra färg så det blev en ljusgrå nos som knappt syns.



Kakan på bilden är den vi bakade - kortet är taget av ingen mindre än Moi :)

2009-11-15 @ 12:58:13
URL: http://glitterogon.blogg.se/
Postat av: Fröken Einstein med en smärre psykos

Det låter som en riktig idiot. Tyvärr finns det ju vissa som tror att sådana tekniker funkar.. :(

2009-11-15 @ 13:32:50
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Gun

Vilken idiot till kille. Förstår att du blev arg.

2009-11-15 @ 14:32:38
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Gun

Sv: Kul att höra att inte bara jag gör knäppa misstag:)

2009-11-15 @ 14:33:22
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0