På gymmet...

På jobbet igen, tre timmar kvar av arbetspasset.

Sedan känner jag mig faktiskt lite friskare idag, så jag tänkte nog försöka vara med på BodyCombat-passet idag trots allt. Det ÄR ju så skönt att träna när man ändå är här och BodyCombat är ju så sjukt roligt. Och så har jag inte tränat sedan i lördags så det kan vara dags.

Om någon undrar varför jag plötsligt blivit träningsnarkoman så finns det tre bra anledningar till det:

1. Jag har ju ett gratis allaktivitetskort, värde av ca 4000 :-. Verkar dumt att inte utnyttja det så mycket som möjligt medan man kan.
2. Jag försöker vänja kroppen vid att orka med träning så gott som varje dag. När jag väl kommer till Alperna och skaffar mig ett dyrt säsongskort känns det onödigt om man inte åker så mycket man kan och orkar. Och då vill jag ju inte hålla på att dö av utmattning efter första veckan!
3. Det är roligt!


En sak som dock känns ganska ironiskt med träning på ett gym, är det faktum att de allra flesta som tränar här, tränar för att de ska slippa ha dåligt samvete när det sedan inte lyfter ett finger på resten av dagen. 
Ganska underhållande :). 

Kommentarer
Postat av: housemalla

Bodycombat? Vad för slags träning är det? Låter intresant! :)



Ja fy filmen var fruktansvärt läskig! Och dom andra du sa är lika läskiga dom med, men man älskar dom samtidigt ..:P

2009-11-03 @ 15:14:57
URL: http://housemalla.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Jag har fått en del kommentarer (tränar 4 dagar i veckan) om "tränar du inte för mycket" eller "överdriver du inte". Det är så typisk att det kommer från de som inte tränar alls... :D

2009-11-03 @ 15:46:09
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Julia Swalander

Hej vilken jätte fin blogg du har :)



Vill du hjälpa mig att vinna en resecheck på Swebuss Express? Läs på min blogg varför! Din röst är värdefull! :)

Klicka bara på länken och på mitt bidrag åt mig, går på mindre än 1minut!



http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=49

2009-11-03 @ 19:06:34
URL: http://juliaswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0